Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak aktywować głośniki tylne w swingu O2FL 2011r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jak aktywować głośniki tylne w swingu O2FL 2011r

    Arkeno, To będziesz drugim posiadaczem Superb który będzie nawiedzał warszawskie spoty OCP

  • #2
    Jak aktywować głośniki tylne w swingu O2FL 2011r

    Witam fowumowiczów
    Możliwe że taki temat był bo wydaje mi się że nie jestem jedyny chcący dokonać takiego upgrade'a ale gmerałem sporo i w końcu zakładam post więc proszę mnie wiele nie je**ć
    Pytanie jak w temacie. W jaki sposób i jakim programem przekodować radio swing aby grały tylne głośniki(aktywna funkcja fader). Mam zamiar poprawic trochę audio w moim autku. Jezdziłem O2 z 8xgłosnikami i jest niebo lepiej jak przy 4. Jak chodzi o samo nagłosnienie to juz sobie poradzic powinienem ale od strony kodowania jestem 100%laikiem. Mam goscia co mi to zrobi za flaszeczkę ale jakbym mial jaka kolwiek wiedze to mu podpowiem i bedzie szybciej. Sam tego auta jeszcze w taki sposob nie robiil wiec wspolnie damy rade szybciej.
    I czy do samego kodowania potrzebuje miec fizycznie podpiete glosniki z tylu.
    Zabawa zacznie sie na wiosne ale juz mozna zaczac zeczy nie wymagajace ingerencji w plastiki(zeby nie polamac na mrozie). I czy ktorys z kolegow wygluszał drzwi w O2FL, szczegolnie przednie. Czy istnieje jakas mozliwosc oklejenia "glębszej" blachy bez rozwiercania nitów. Mądzy ludzie w skodzie przynitowali naped szyby itp do drzwi. WWidziałem to tylko powierchownie i sie nie przygladałe stad pytanie czy mozna okleic blache bez koniecznosci wielkiego rozpirzania nitow.??
    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      nic nie kodujesz, radio u mnie samo wykryło tylne głośniki i funkcja sama się pojawiła na radiu
      Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
      Była:
      Jest:
      1) Octavia 1,4 TSI