Witam fowumowiczów
Możliwe że taki temat był bo wydaje mi się że nie jestem jedyny chcący dokonać takiego upgrade'a ale gmerałem sporo i w końcu zakładam post więc proszę mnie wiele nie je**ć
Pytanie jak w temacie. W jaki sposób i jakim programem przekodować radio swing aby grały tylne głośniki(aktywna funkcja fader). Mam zamiar poprawic trochę audio w moim autku. Jezdziłem O2 z 8xgłosnikami i jest niebo lepiej jak przy 4. Jak chodzi o samo nagłosnienie to juz sobie poradzic powinienem ale od strony kodowania jestem 100%laikiem. Mam goscia co mi to zrobi za flaszeczkę ale jakbym mial jaka kolwiek wiedze to mu podpowiem i bedzie szybciej. Sam tego auta jeszcze w taki sposob nie robiil wiec wspolnie damy rade szybciej.
I czy do samego kodowania potrzebuje miec fizycznie podpiete glosniki z tylu.
Zabawa zacznie sie na wiosne ale juz mozna zaczac zeczy nie wymagajace ingerencji w plastiki(zeby nie polamac na mrozie). I czy ktorys z kolegow wygluszał drzwi w O2FL, szczegolnie przednie. Czy istnieje jakas mozliwosc oklejenia "glębszej" blachy bez rozwiercania nitów. Mądzy ludzie w skodzie przynitowali naped szyby itp do drzwi. WWidziałem to tylko powierchownie i sie nie przygladałe stad pytanie czy mozna okleic blache bez koniecznosci wielkiego rozpirzania nitow.??
Pozdrawiam
Dzieki za podpowiedz kolego.
Zaczerpnąłem języka i wiem jak przekodować w razie "W" ale skoro mówisz że samo załapało to może i tak będzie u mnie-oby. Narazie temat wisi w powietrzu bo czekam na wiosne zeby zarazem wyciszyc drzwi a nie bede kleił mat na zimne blachy. Jak wszystko zrobie to napisze dla reszty forumowiczów czy wymagało ingerencji w kody czy samo tak jak u Ciebie poszło.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon 04 Lut, 13 22:06 ]
Dzieki za podpowiedz kolego.